tiistai 15. maaliskuuta 2011

100 facts part 2!

Hola!
Oon tässä nyt miettiny loppuja 50 faktaa itestäni jä tässä niitä nyt olis:) Edellinen löytyy täältä!

51. Oon tosi huono pitää yhteyttä miun ystäviin. Tää ärsyttää minuu iteenikin, mut ei tarkota ettei ne ois tärkeitä
52.Oon laiska. Oikeesti. Mut sit kun saan niskasta kiinni esim. siisvouksen suhteen,mie kyllä siivoon sillon ihan innolla.
53.Miula on ollut elämäni aikana kaksi poikaystävää.
54.LempiTV-ohjelimiin lukeutuu Sex and the city, Täydelliset naiset ja Ruotsin miljonääriäidit=D
55.Puhun itsekseni aika paljon.
56.Kyllästyn tosi nopeesti omiin hiuksiini. Oon kuitenkin iloinen että oon nyt saanu pidettyy nää tässä mallissa jo jopa puol vuota kohta:)oon jo pitkän aikaa halunnut vaaleet hiukset, mutta monien epäonnistuneiden yritysten jälkeen oon luovuttanut.
57.Kesätöiden (ja mahdollisesti ihan vakituisenkin) palkkarahoilla alan säästämään (näillänäkymine Jon'kin haluu) rahaa pikkuseen ranskanbulldoggiin:) Ja sit ehkä harkitsemaankin sitä jo...
58.Tää on ehkä vähn liian aikasta, mut miula on jo liuta lasten nimiä "varastossa" Eikä ne oo mitään kauheen "perus"nimiä... Mm. Mae ja Lumimarja on ihania! Toinen tuollanen ulkomaalaistyyppinen ja toinen kunnon suomifilmi:D Oon valmis sotaan tuon Maen kanssa jos ylempitaho ei anna miun antaa tuota vauvalleni:(
59.En osaa luetella kaikkia serkkujani. Eikä se oikeestaan haittaa minuu. Tietenkin ois kiva jos olis vähän lähempiä suhteita sukulaisiin, mutta oon tottunu elää ilman ja en oikeestaan kaipaa silloin mitään.
60.Mitä vanhemmaksi oon kasvanut, sitä enemmän oon huomannu itessäni samanlaisia piirteitä kun isissä.

61.Tykkään kirjottaa novelleja.ja runoja. Nyt näitten kirjotusten takia ne on vähän jäänyt, mut kohta on aikaa taas :)
62.Autiolle saarelle ottaisin sipsiä ja dippiä, Jon'n ja veneen :) (sellasen huvipuren siis)
63.Tatuoidut kulmat on hirveintä mitä tiedän. iyyyy
64.Oon tässä nyt 3kk aikana tajunnut että näytän paljon vanhemmalta ja kauniimmalta vähemmällä meikillä.
65.Lempiruoka on maksalaatikko. Se on vaan niin hyvää ketsupin kanssa!!!
66.Vihaan peruuttamista!!! (autolla siis) Sanon kaikille että oon tosi huono siinä vaikka oikeesti en ees oo. En vaan tykkää siitä.
67.Tykkään ruuanlaitosta. Oon vasta äskettäin innostunut kokkaamisesta.
68.Mut en tykkää leipoo... :D
69.En myöskään tykkää oikeestaan mistään missä on mansikkaa... Tietty on joitain poikkeuksia mut esim. mansikkajäätelö on paholaisen keksintö. iyyyyy Mut silti tykkään ihan masikoista marjoina:D hankalaa.
70.Sulanuttu jäätelöa ei voi syödä/juoda. Oksennusrefleksi.

71. Oon tosi surkee matikassa. Varmaan aina ollu.
72.Haluisin tatuoinnin, mutta en uskalla siksi, että pelkään kyllästyväni siihen tai ns. "pilaavani" itteni sillä.. Tekstikin ois valmiina,paikka ei niinkään. Tai rahat.
73.Tykkään tosi paljon vintage-jutuista. Vaatteista, huonekaluista..
74.Miula onkin tällä hetkellä menossa hirvee 70-luku villitys!!
75.En oikeestaan jaksa pitää huolta kynsistäni, kun ne kuitenkin menee ihan hirveen näköseks niin nopeesti. Miula saatta olla sama kynsilakka nii pitkään kunnes se kuluu itestään pois.
76.Miula on jäänyt kaksi traumaa lapsuudesta. (:DDDD) 1) En uskalla laittaa pyöräilykypärää päähän taino en laita sitä ainakaan kovin innoissani päähän, koska kun olin pieni äiti jätti aina vahingossa miun nahkat sen kypärän klipsilukon väliin:((
77. 2) En tykkää yhtään nenän niistämisestä, koska miut aina pakotettiin tekee se:D:D:D hirveitä traumoja miula...
78.Katon TV:stä aika pajon kokkausohjelmia.
79.Uskon, että ulkoavaruudessa on elämää. Ja uskon myös että ne on tarpeeks viisaita pysyäkseen tarpeeks kaukana meistä.
80.En osaa juoda kahvia,oon yrittänyt opetella, mut en vaan tykkää siitä:D

81.Tapan yleensä kaikki huonekasvit ja kukat.. En tahallani!!:(
82.Tykkäsin joskus tosi paljon fantasiasta, mut tajusin että reality on paljon parempi;)
83.Oon aika jääräpäinen, mutta oon nyt oppinut antaa periksi:D
84.En tykkää ihmisistä jotka on ylimielisiä ja saa kaiken mitä haluavat.
85.Oon yleensä iloinen ihminen:)
86.En tykkää eläinrakashulluista. 100% eläinrakas!!!:D:D ei hel... siis kyllä miekin tykkään eläimistä,mut tuo menee miusta vaan niin yli..
87.Omistan 5 korvisreikää.
88.Yritän olla optimisti mut yleensä oon aika realisti. :D
89.Ootan innolla muuttoa Savonlinasta.
90.Yritän kovasti ratkaista elämän tarkoitusta. En oo päässy lopputulokseen vielä.

91.Miula on ollut mustat, sinimustat,punaruskeet,ruskeet ja blondit hiukset:)
92.Synnyin mustilla hiuksilla,mut sit ne vaaleni joten oon oikeesti blondi.
93.Pelkään pimeetä.
94.Omistan Jon'n kanssa siis kissan nimeltään Chucky. :)
95.Muutin asumaan Jon'in kanssa syyskuussa 2010. (kai?)
96.Ollaan seurusteltu Jon'n kanssa kaksi kertaa.
97.Ekan kerran kun olin ysillä.
98.Ja nyt tän kerran 4.4.2009 ->
99.Rakastan elämää!!!
100.Uskon tosirakkauteen!!

Sellasta:))
sani xo

4 kommenttia:

  1. aah! 100 = SAME!!!!

    kelasin et vois olla kiva lukee toi sun ja jon'in lovestory ;))

    VastaaPoista
  2. emmi, hahaa ollan ihania! sentäs jotkut vielä uskoo:D Voisin laittaa syyn Disneyn piikkiin;D

    joo voisin jossain vaiheessa sen vaikkapa kirjotella tänne:))

    VastaaPoista
  3. haha ei juma tuo 66! teen IHAN samaa oon oikeesti vielä iha ok peruuttamisessa :DD ........ja myöskin 89 mina myös.. ja veikkaan et jokainen kuka seurustelee uskoo tosirakkauteen mikä järki muuten seurustelussa ois?

    VastaaPoista
  4. niina, juu pitää ehkö vaan antaa palaa sen perutuksen kanssa!!:D
    89: kukapa ei...
    joo mut mie uskoisin vaikka en seurustelis=)

    VastaaPoista

feel free to write:)